Sv: Knabstrupper vänner!
Haha det kan man säga.. *Puuh*
Men som du skrev, det går framåt nu vet jag varför hon håller på iaf.
Men med just benen/hovarna att det blivit värre där tror jag mer är sen sparken. Denna dam är en som har svårt för att glömma hemska saker eller hur man ska säga.
Idag mucka vi lite gräl på gången igen men när hon försökte "hota" mig på sina sätt så stod jag kvar och "buffra" upp mig mot henne och efter typ 3:e gången vi tjafsa så blev hon sedan snäll som en ängel och jag kunde spraya pälsglans och putsa på henne utan problem
Som sagt, man ska inte bli rädd eller visa minsta tvekan när hon testar och håller på såhär. :/
Hon har blivit riktigt konstig sen vi flyttade till detta stall med, men jag hoppas det lugnar sig.
Nåja, IMORGON ska vi på löshoppning och jag har SÅ ont i magen
Totalt 12 stycken pers, det är jag och en till från mitt stall iaf så EN man känner.
Men iaf, livrädd och ont i magen har jag. Har väldigt svårt för att vistas med så mycket nytt folk och att vara lite i centrum (folkskräck typ). Riktigt jobbigt men tänkte detta kunde vara en början, om inte annat så behöver min häst detta.
Och skulle det inte gå bra för min del så har jag min syster med OCH även kompisen från mitt stall som säkert kan hjälpa till.
Så får se om jag återkommer med några bilder/filmer