kluriga data/tv spel?

lillsmurfagirl

Trådstartare
Någon som har tips på roliga men lite tankespel? tänk typen av broken sword, arvet från rosemond hill, shivers, la noair osv?

Tycker det kommer ut alldeles för få tänka och lösa problem spel..så jag behöver tips!
 
Sv: kluriga data/tv spel?

Alla Mystspelen, helst Riven och Exile, det senare är t o m lite för kluriga utan fusk :o. Syberia är också bra.
 
Sv: kluriga data/tv spel?

Syberia har jag näst intill gett upp =/ har fastnat lite o orkar inte med det riktigt känner jag :p
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 278
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 783
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp