Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De har bra rykte, men jag fick ett måndagsex och hävde köpet.
Jag rekommenderar snowdogs. Jag satsar väldigt lite pengar på hundprylar, men förväntar man sig att hunden ska bära annat än en symbolisk vikt är det definitivt något att lägga pengar på. http://snowdogs.se/snowdogsbilder/Rottis.jpg
Ett stort på varje sida.
Det är ju en nackdel, men det går ju att dela upp det i påsar. Den är dessutom betydligt mer vattensäker än ruffwearen.
Tack, visst är han!
Hästhantering Ja jag satt fast i bilen i nästan 4 timmar (först inparkerad på arbetsplatsen, sen körtid) så jag hade tid att botanisera i podcastsen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.