Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag märker stor skillnad på hur motvilliga de blir efter första klon. Med en bra tång bryr de sig inte alls, börjar den bli slö eller det är en dålig modell så vill de inte vara stilla.Jag har lite svårt med att inte köpa ny ifall man inte kan vässa liksom. Det är självklart att den blir slöare för varje gång den används. Den funkar, men hunden känner garanterat skillnad på en ny och vass och en gammal slö.
Ja jag tänker lite så jag med. Därav köper jag ny då och då.Jag har lite svårt med att inte köpa ny ifall man inte kan vässa liksom. Det är självklart att den blir slöare för varje gång den används. Den funkar, men hunden känner garanterat skillnad på en ny och vass och en gammal slö.
Eller hur! Och man tror kanske att den gamla är bra, men omg då man klipper med en ny!Jag hittade äntligen Millers på Apoteket. Har letat länge. Herregud vilken skillnad det är att klippa med en ny klotång. Och jag vill bara ha Millers för jag nyper mig själv med alla andra tänger jag provat.