Klorhexidin till fånghäst?

Jag fick det ordinerat av veterinär på Helsingborgs djursjukhus förra året och i år när besvären kom tillbaka körde jag bara dit och köpte en flaska till. Har som sagt anlitat annan veterinär detta året som inte är kopplad till djursjukhuset men det gick bra att köpa där ändå. Vet inte annars var det finns. Prova googla det....??

Finns för hund och katt också så googla på häst. Jag hittade något nätföretag som sålde det men man får väl inte länka till företag enl reglerna.....??

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag och en vän blir inte kloka på detta! Jag hade problem med torsk när jag ammade dottern. Körde jag med vishyvatten innan och efter...
2
Svar
30
· Visningar
5 918
Senast: 95johsv
·
Hästvård Min shettis hade redan när jag köpte henne i augusti 2011 problem med klåda, då var de dock lindriga och försvann när jag behandlade med...
Svar
4
· Visningar
2 455
Senast: Boj
·
V
Hästvård Lite info vad man kan vara uppmärksam på: Min ena häst började under försommaren att få som skorpor i huden, liksom små sår, man...
Svar
15
· Visningar
14 402
Senast: racerkorv
·
M
Hästvård Min dotter och jag har precis ( 14 dgr sedan) tagit hem en kamrat! Blivit fodervärdar. Kamraten är en gammal Nordsvensk-gubbe, hur mysig...
Svar
3
· Visningar
1 272
Senast: matador
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross