Klistra in videolänkar från youtube

Migo

Trådstartare
När jag försöker kopiera in URL till youtubevideor i forumet så får jag plötsligt felmeddelande att det inte är en medialänk. Samma länk som funkade fint för ett par månader sedan. Vad gör jag för fel?

Är det någon annan som haft några liknande problem?

Endast om klippet är låst till region eller taggat för att inte delas.

Adressen till youtube klippet fungerar i de fallen som en redirect länk och öppnar youtubesidan i stället.

Ett tips är annars att man använder den "adress" som står under alla Ikonerna, och klistrar in i sitt bukemeddelande UTAN att använda taggarna url, media och img.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 756
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 860
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka