Jag förstår ditt problem.
Vi har tillomed isolerat ridhus på gården som ligger runt 0an vid värsting vinter.
LYX! Jag har inte ens ridhus annat än 30 min bort. Oisolerat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår ditt problem.
Vi har tillomed isolerat ridhus på gården som ligger runt 0an vid värsting vinter.
Jag tänkte helklippa nu och delklippa senare, som du. Men nu sa en vän att pälsen som har klippts en gång blir av sämre kvalitet och att man ska undvika att göra så. Har du märkt något av det?Just helklippa tidigt/första för att (ev) kunna delklippa senare tycker jag precis som du är en fördel. Ingen större negativ chock bli av med pälsen i sept - oktober och det hinner växa ut lite innan snorkallt. Jämfört med att halvklippa först och sen i jan/feb när det är som snorkallast dra av all päls.
Jag tänkte helklippa nu och delklippa senare, som du. Men nu sa en vän att pälsen som har klippts en gång blir av sämre kvalitet och att man ska undvika att göra så. Har du märkt något av det?
Jag tänkte helklippa nu och delklippa senare, som du. Men nu sa en vän att pälsen som har klippts en gång blir av sämre kvalitet och att man ska undvika att göra så. Har du märkt något av det?