Vogue
Trådstartare
En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd.
Först och främst grattis! ❤
Ja, det var ju väldigt överraskande att de skulle ta sån tid. Särskilt som jag ju då inte tog Epidural som kan stanna upp det. Trodde nästan den skulle hinna komma den 2:e, men vi hade ju mååånga timmar kvar. Dock var jag så glad över att få stanna den gången så tiden kändes inte så lång. Jag låg bara i sängen också i stort sett, om jag hade vart uppe och rört mig kanske det hade gått lite fortare, men jag kände att jag låg bra med att ligga på de olika sidorna i sängen och suga lustgas. Jag är helnöjd. Fast jag kan inte heller säga att jag längtar efter att göra om det just nu när smärtorna är så färska. Men klart det bästa och värsta jag gjort . Och att få upp min lilla tjej på brösten, oslagbart .
Först och främst grattis! ❤
Hur upplevde du klippet? Fick du något att säga till om där? Jag ska föda med kontrakt för att kunna få ett snitt just för att jag öht inte kan tänka mig att bli klippt eller att dom använder klocka (skulle det bli minsta indikation på det så blir jag alltså snittad omgående)