Sv: Klicker

jag gav 50 kr för min i plast. Vet att det finns i metall med.. om det finns dåliga märken vet jag inte.. då får provklicka den :D
 
Sv: Klicker

de bästa är de av karen pryor-modell med en knapp ovanpå. men de är supersvåra att få tag på och kostar lite mer. de vanliga funkar de med, men de stora hundbensformade är väldigt klumpiga och trögklickade.
 
Sv: Klicker

Om den du beskriver är en i-click så är det den absolut bästa, ljudet är inte lika metalliskt (ett ljud jag tycker är jobbigt) och den är bekväm att ha i handen. Tror jag betalade 60:- st och helt sant är att de är mycket svårare att få tag på.
 
Sv: Klicker

runt 50:- i de flesta djurbutiker.. Har aldrig märkt någon skillnad på mina, oavsätt om dom kommit från olika ställen. Men märken.. finns det olika "märken" lixom?.. det borde det ju göra iof.. Ingen aning.. Men jag tycker om att byta så mig spelar det ingen roll. Jag har haft mina i stallet och metallplattan rostar efter ett tag i all väta och regn som jag tränat i. Har bytt efter ca 1 år..
 
Sv: Klicker

Även jag håller på i-clickern, då man lätt fastnar med tummen i den "klassiska" modellen som också ofta har en överdrivet högt ljud.

I-clickern finns på canis sida.
 
Sv: Klicker

Vi har många olika klicker, tycker bäst om en rektangelformad ;) våran "benklicker" är väldigt trög så det är svårt att hinna klicka i rätt ögonblick. Jag har hört av någon att man kan använda en vanlig penna (typ bläckpenna??) en sån som klickar. Det borde ju fungera ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 672
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 133
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
979
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 146
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp