M

MSjansson

Efter Vinurs kolikoperation har jag blivit rekomenderad att ge honom kli i fodret (jag bor i England för tillfället, men planerar att flytta till Sverige i sommar).
Min fråga är var man kan hitta det? Har letat på Internet hos svensk foderleverantörer, men har bara hittat produkter som innehåller kli, inte rent kli.

Sara

Sv: Kli

I Sverige finns kli i stort sett hos alla som säljer foder till häst. Det finns till och med att köpa i vanliga livsmedelsaffärer om det skull knipa.
Kan stå som vetekli och inte bara kli men det brukar inte heller marknadsföras på Internet av fodertillverkare utan det finns hos handlarna.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 620
Hundhälsa Jag är själv vegetarian av etiska skäl. Min hund kommer av naturliga anledningar inte att vara det. Jag vill därför ge ett foder som...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 809
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Hej, Jag flyttade i somras upp till norra Sverige och i samband med flytten skaffade jag en ny medryttarhäst. Under sommaren gick hon på...
2 3
Svar
59
· Visningar
10 331
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 865
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar