Jag har ingen aning faktiskt. Man antar ju nästan alltid att ens egna land har rätt/bäst sätt att sköta saker
Mina äter bozita robur och nåt annat som jag inte minns. Sen får de inhemsk
nöt- och fågel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen aning faktiskt. Man antar ju nästan alltid att ens egna land har rätt/bäst sätt att sköta saker
Luktar väldigt mycket mer då! Kanske är det som är grejen. Har för mig att andra torrfoder sprayas med fett och buljong och därför luktar mycket.Testa att hälla vatten över och ev låta det stå en stund brukar bli skitgott då enligt vissa hundar![]()
Nu har jag också fått svar från Alggutten ang deras köttinnehåll (ping @AraSlei ):
Alla animaliska produkter i våra färskfoder kommer ifrån Sverige. Tyvärr är det svårt att få tag på svenska torkade animaliska produkter till våra torrfoder. Vi försöker därför använda oss av produkter från våra grannländer Finland, Norge och Danmark. Kycklingen kommer ifrån Finland och lammet kommer ifrån Norge. Vi har en del fläsk i vissa av våra produkter och den kommer från Danmark och Tyskland. Målet är att så mycket som möjligt ska vara svenskt eller skandinaviskt och vi letar ständigt efter nya leverantörer som kan hjälpa oss att förse oss med detta.
Samma här, jättekonstigt! Verkar väldigt osmakligt...Jag har försökt ge mina Magnussons i olika omgångar pga gillar verkligen innehållet, priset och tillgängligheten, finns ju på vår lokala Ica liksom. Perfekt!
Men hundarna RATAR ju verkligen skiten! Alltså ratar som matvägrar fullständigt, till och med den mest desperata matfixerade. Fattar inte!
Eller som sagt inte fettsprayat. Provat att spraya på lite olja?Samma här, jättekonstigt! Verkar väldigt osmakligt...
Eller som sagt inte fettsprayat. Provat att spraya på lite olja?
Alla mina 4 har älskat fodret. Har även använt det på kurs som reserv till deltagarna och min erfarenhet är att det gillas av nästan alla
Det enda som funkade var att ha blodmjöl på...Eller som sagt inte fettsprayat. Provat att spraya på lite olja?
Alla mina 4 har älskat fodret. Har även använt det på kurs som reserv till deltagarna och min erfarenhet är att det gillas av nästan alla