Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år
Tack!
Det är en demosadel, går mao inte att få tag på just en sån, bomlös sadel i vanlig engelsk dressyrmodell. Skulle egentligen behöva en som främjar sitsen bättre men så är det ju det där med sadlar som kostar massa pengar!
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år
KL
Tänkte att nu har jag ju varit här o kollat så mycket på så många fina bilder på så många duktiga ekipage, men lämnar sällan något tillbaka... nu är det dags.
Roligt att se så många nya! Fortsätt lägga in bilder på utvecklingen!
Zahlo: va fin galoppen har blivit!
Totola: Kul att se er här på bild oxå, ni båda ser så nöjda ut med varandra! Tycker det syns att ju jobbat med din sits
psychogrrl: vilket maffigt litet kraftpaket du har! Så fina bilder!
elbereth: ni ser verkligen samspelta ut!
Jag håller mig alltid uppdaterad på denna tråden - men jag gör inte så många inlägg. Tänkte bidra nu äntligen med en bild. Hittade en ganska fin från i midsomras som jag kan dela med mig av...
Hittade filmsnuttar i datorn från förra sommaren. Hoppas på att få någon bild/film från i år oxå.. Om någon vill hålla i kameran.
Här är vi på travet, ridandes innan loppet. Han blev trea, men gjorde bättre ifrån sig i full speed än på den här filmen Var rätt taggad om man säger så! http://www.youtube.com/user/martalindqvist#play/all/uploads-all/0/YnzA_jkpCTI
Tack, där hade jag jobbat mycket på sitsen! Tror det sitter mer i mitt huvud egentligen än i detaljerna.
Vad maffig din grabb börjar se ut! Jättestiligt ekipage är ni!
Zahlo: Å vad fint! Så roligt att se hur galoppen har utvecklats på Pink. Riktigt super bra nu!
CoNo: roligt att se dig i den här tråden. Jätte fina bilder (som alltid )!
Totola: jätte fint! Det går framåt ser jag. Hur går det med galoppen? Roligt med en uppdatering från dig.
Sedan slänger jag själv in ett par bilder. Inte från ett så bra ridpass egentligen men, men.
Ni får bluda för mina kläder, hade precis skurat stallet. Sedan så har min sits verkligen changera på slutet ser jag. Sitter som en hösäck, har handen öppen och tittar ner (fast det gör jag ju alltid )
Nu är det sitsträning som gäller!
Sätter in dessa mindre smickrande bilder, så jag ser till att förbättre sitsen och uppdaterar men ny bättre sedan
Ekonomi & Juridik Om jag skulle ta tillbaka en häst pga att något hade hänt hos nya ägaren så hade jag inte heller velat sälja den till någon ny nästa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.