Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år
*kl*
Lite nya bilder på mig och Mourven Längesen jag la in nåt här, och jag diskuterar knappt nåt på forumet längre, men ändå I den här tråden är det iaf bra stämning
Tack
Jag glömde sätta på mig cykelbyxor under klänningen, Mourven svettades en del (första varma dagen på länge) och han var superladdad. Men förutom det var det helt klart harmoni på alla plan!
Haha, vågar jag verkligen? Orkar inte med all negativ energi som varit här tidigare. Men det kanske har ändrats så det börjar bli konstruktiva diskussioner igen istället för bara massa pajkastning?
*delvis knapplån*
Tack allesammans!
Saker och ting har sen en tid tillbaka fallit på plats både för honom och mig och leende vid ridning är standard numera Jag älskar min häst väldigt högt (även om han inte skulle kunna piaffera ). Vi har kommit en lång väg tillsammans och det är en väg vi gått just tillsammans och lärt varandra saker hela tiden.
Verkligen roligt att se bilder på er två! Vi sågs på Gotland på Bungeträffen för en bunt år sedan om du minns.
Här är lite bilder på mig och Steppen:
Här kan man inte gissa hur han ser ut på vintern med en massa lurv på hela kroppen. Det är sååå kul på sommaren, han blir en riktig snygging
Samla ihop sig går också rätt bra.
Och här lyssnar han så fint på mig, det är en fin bild!
vilka härliga bilder! på nr 1 ser han ut att bära sig riktigt bra jättekul att se hans förändring i kroppen (främst överlinjen), du arbetar med honom väldigt fint
Delvis kl
Vad duktiga ni är allihop
Jag följer tråden med stort intresse. Hoppas kunna lära mig mer om AR och börja träna mig och min unghäst inom AR inom snar framtid. Än så länge försöker jag på egen hand. Kanske kommer vi med bildbidrag längre fram.
Bra jobbat allihop /Vivo
Ps.Tycker om tonen i tråden också. Ds
Ekonomi & Juridik Om jag skulle ta tillbaka en häst pga att något hade hänt hos nya ägaren så hade jag inte heller velat sälja den till någon ny nästa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.