Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tappade nyss min eltandborste ner i en kattmatskål av plast, varpå skålen gick sönder och det skvätte ut våtfoder vilket jag naturligtvis trampade i när jag skulle ta hushållspapper för att torka upp. Någon mer som klantat sig och vill dela med sig?
Jag delar åt en vän. Fyllde på för många nydiskade bestick i ett sånt där bordsställ, lyfter den, fästet lossnar och alla bestick landar i en alldeles nybesökt kattlåda.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Kropp & Själ
Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
Gravid - 1år Kan tillägga att dottern (idag 5 år 🥳) verkligen inte vill ha ett syskon 😂 Tur att hon inte har något att säga till om! 😉 Jag trodde hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.