Klamydia och smittspårning

Bonita4

Trådstartare
Hur funkar det egentligen med smittspårning av klamydia? Vad händer om man bara har ett förnamn och ungefärlig ort på exempelvis ett ONS? Måste ju ändå vara vanligt? Tror ni det är många som undanhåller info för att undvika obekvämligheter?

Hur funkar det egentligen med smittspårning av klamydia? Vad händer om man bara har ett förnamn och ungefärlig ort på exempelvis ett ONS? Måste ju ändå vara vanligt? Tror ni det är många som undanhåller info för att undvika obekvämligheter?

Man uppger allt man vet. Hur mycket man letar beror på sjukdom.
Jag tror att främst tonåringar undanhåller info, som vixen bör man inse vikten av smittspårning.

Den jag träffade var otroligt duktig på att spåra upp personer på väldigt lite information. Alla går inte, typ spåra på smeknamn eller liknande, men fler än vad jag hade väntat i alla fall :o

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 939
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 280
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar