Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad har man egentligen på sig på barndop? Det var evigheter sen jag var på ett så jag står helt handfallen med inbjudan i handen
Finns det några generella tips? Vad bör man undvika etc.
Kortkort och bara axlar undvikes, annars kan man väl ta vad som helst som är lite propert och snyggt.
Vad skulle du ha på dig på mormors födelsedagsfika?
Tror det är ungefär som att gå i kyrkan i allmänhet. Så jag skulle nog sätta på mig en kjol, nylonstrumpor och en top och ett par lågklackade skor och inte visa för mycket byst och ben helt enkelt. Om man ser till vad bekanta har haft på sig på dop jag varit på så verkar det vara "vardagsfint"/civiliserat inte party.
brukar köra med att passar kläderna att gå ut med ex farmor/mormor o fira hennes födelsedag på restaurang så går det ha på dop. (dvs lite finare än vardags men inte några festkläder)
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Jag red i ett stall där stallägarens tonårsdottern köpt en setterhane.
Jäklar vad den var understimulerad och vad dom bråkade med den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.