Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, tack!Att axlarna inte ska synas, bara att ta en sjal, kavaj eller vad man nu vill över klänningen om själva klänningen inte täcker axlarna.
Kanske en fin kavaj med uppvikta ärmar?knapplånar min tråd lite
Någon som har lite exempel på vad man kan ha för någon sorts "jacka"/kofta för att täcka axlarna? Jag har verkligen ingen aning. Har köpt en mörkblå klänning som glänser lite. Jättetacksam för svar och det är ingen brådska!
Åh juste, kavaj finns ju! Nice, bra idé!Kanske en fin kavaj med uppvikta ärmar?
Eller "jacka" som till dräkt.
Har du någon bild på klänningen?
Åh ja!! Tack! Jag vet inte om min klänning är av den finare sorten då den är av polyester vilket jag gissar på är ett billigt tyg.. Men är man fattig student så är man! Hade tänkt försöka pimpa den med silversmycken.Är det en riktigt fin klänning, tycker jag sjal passar bättre, så här ungefär:
Okej tack så jättemycket!! Jag tänkte lite svart/vit men skall hålla utkik!Till den modellen av klänning är nog en kortare kavaj eller allra helst en snygg sjal bäst. Något som inte täcker midjan liksom. Jag hade valt ngt mönstrat gärna flerfärgat men som gick snyggt till den mörkblå färgen.
Åh vad spännande! Är detta en vanlig sjal bara eller heter det något speciellt?Jag tänker lite som denna blå med svart