Kläder till fotografering

Jordgubblime

Trådstartare
Åh hjälp mig! :o

Det var ju en jättebra idé, tyckte jag, att boka en familjefotografering nu i samband med bebis 6-månaders dag. Har börjat välja kläder till bebis och inser ju att jag och sambon också behöver något fräscht på oss :nailbiting:
Fotograferingen är tänkt att ske utomhus i naturen. Bebisen kommer ha ljusa kläder, body och byxor.
Jag skulle vilja ha en klänning eftersom jag känner mig finast i det, jag tror att en ljus klänning av lite enklare slag kan vara snyggt? Bilderna ska ju helst vara lite tidlösa.
Tänker mig pris runt 500 men för något jag kan använda mycket kan jag absolut lägga på ett par hundralappar :up:

Ni brukar ju vara duktiga på att hitta snygga plagg så jag hoppas på lite hjälp!:D

Edit: åh visst ja, klänningen ska helst vara i knälängd eller längre. Ingen urringning ner till naveln eller liknande ;) Hellre djupt skuren på ryggen i så fall.
 
Senast ändrad:
collage-1526476757075.webp

Tänker mig något sånt här till bebisen
 

Liknande trådar

Relationer Orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick... Hur säger man till sin sambo att hans klädstil suger utan att låta som en elak kärring...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
33 325
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Med 3kg kvar av graviditetskilona från denna graviditeten börjar jag fundera på min garderob som är under all kritik. Jag har kläder...
2
Svar
20
· Visningar
1 788
Tjatter Jag har enormt mkt kläder vilket beror på att det är ett intresse hos mig. Men nu har jag börjat fundera på hur mkt kläder folk anser...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 701
Senast: Egonson_
·
Övr. Barn På onsdag ska Alvin fotas, 6-månaders fotografering. Men vad sjutton ska jag sätta på honom? Jag vill helst ha något som inte är så...
Svar
15
· Visningar
1 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp