Kläder när man ska titta ?!

I

Instant

Imorgon ska jag hänga med en och titta när hon hoppar clearround, bara en liten klubbtävling. Nu undrar jag: Vad ska JAG ha på mig? :crazy: Vi ska ju va i stallet några timmar innan, så kan jag ha på mig : ridbyxor, "vinter-ridskor" och en ridjacka?

Snälla nån svara ! :)

Sv: Kläder när man ska titta ?!

Spelar väl ingen roll vad du har på dig så länge det är varmt! Risken att det lär bli ganska kallt för dig är stor nämligen...

det kan du väl absolut!
eg. kan du väl ha vadsomhelst. ska jag bara titta p tycker jag att det antingen är bekvämast med ett par mjukare ridbyxor (kanske inte helskodda tex. utan tygskodda eller liknande) och sköna skor eller jeans och vinterridskor o jacka...

glöm bara inte underställ, vantar och mössa! det blir kallt änr man bara står still..

Klart att du kan ha på dig det.¨
Tänk bara på att ta på dig sköna skor.
Det tar oftast lång tid när man får stå och vänta

Du kan ha på dig vad som helst ju! :) Men jag tyckte det lät bra!

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
R
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
496
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 724
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar