Fast den nya mannen har inga könsjukdommar heller, eller kan man bli smittad ändå?
Hur kan han veta att han inte har några könssjukdomar? Som jag förstod var han inte oskuld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast den nya mannen har inga könsjukdommar heller, eller kan man bli smittad ändå?
Har han testat sig eller hur vet han det? Vissa sjukdomar ger inga symptom, eller så dröjer det innan symptom kommer.
Det enda rätta är ju som du skrivit att hå och kolla.
Mjäe 1177 svarar på helgerna också![]()
Eller så säger det "Shit, jag skickar ambulans" eller "Åk in akut!!"Fast vad kan de göra? Antingen säger de att de antagligen är svamp, gå och köp något mot svamp eller så säger de att du ska ringa till VC på måndag...
Eller så säger det "Shit, jag skickar ambulans" eller "Åk in akut!!"![]()
Så bara för att man har haft sex med andra så betyder det automatisk att han har könssjukdomar? Ok, bra att veta.Hur kan han veta att han inte har några könssjukdomar? Som jag förstod var han inte oskuld.
Fast vad kan de göra? Antingen säger de att de antagligen är svamp, gå och köp något mot svamp eller så säger de att du ska ringa till VC på måndag...
Klamydiatester kan man väl köpa på apoteket om jag inte minns fel?
Det kan ju vara vad som helst. Har ni inte testat er alls, eller på länge, så är det dags att göra så. Man kan gå i flera år utan att visa symptom på en sjukdom.Kan det vara svamp och han har blivit smittad?
Så bara för att man har haft sex med andra så betyder det automatisk att han har könssjukdomar? Ok, bra att veta.
Han har förresten testat sig annars skulle ja inte skriva så.
Ni behöver inte vara oroliga ska ringa VC på måndag och hoppas att de har tid samma dag, annars är det kört för mig.![]()
@Sedna
Dumma frågor ger dumma svar, det vet du väl.
Vad är det som är så farligt med könsjukdomar då, kan du förklara det för mig du som verkar veta?