Har på sistone fått klåda i underlivet som inte ger med sig och tror inte det är någon könssjukdom för jag har varit fri från dom hittills och hade sex med nya killen i maj, eller tar det en månad för det att utvecklas?
Han har förvisso sagt att han också ska vara fri från sjukdomar.
Nu misstänker jag svamp då klådan blev bättre när jag använde barnolja, fast alla symptomer jag läst om på nätet för det stämmer inte heller, så jag är inte helt hundra.
Jag drar mig lite för att ringa VC, då jag har sådan ångest att behöva visa upp min kropp för en främmande människa, speciellt det mest intima stället som finns. Hur kan man gå tillväga då? Ska jag be killen följa med som moraliskt stöd eller hur har ni som haft samma ångest gjort?
Vi har även haft sex två gånger under tiden som det kliat, första gången alldeles i början när det började klia lite och andra gången i torsdags, nu idag lördag fick jag höra att han snopp hade börjat klia också. Först lite på fredagen och mer idag. Känner mig lite lätt orolig.
Kan det vara svamp och han har blivit smittad? Jag kan verkligen ingenting om sånt här. :S