Sv: Kittywigs

Fy, vilka sjuka påhitt det finns.

Det är väl en sak till en reklam eller så men att allmänt spöka ut sina djur har jag inte mycket för.

Antropomorfism, hög nivå av antropomorfism. Huuga, varför? Men, bättre det än att folk börjar färga katterna..
Nej, jag hoppas det inte kommer hit.

Finns inte mycket som stör mig så pass mycket som antropomorfism, tycker det patetiskt att försöka få djuren mer människolika - de duger som de är. Inte sällan går det från att bara vara en löjlig grej till att vara både besvärligt för djuren och skapa ett oförstånd om hur djuren fungerar och trycka undan deras instinkter.

Åh mina katter skulle få spel om jag försökte sätta på något sånt där! (Vilket jag dock INTE skulle göra!!).

Älskar texten till den blonda peruken: Now all he needs is a bikini and a Swedish accent. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 631
Senast: Ajda
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 221
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka