A

ahaa

Min häst har börjat med att kissa ständigt. Vid varje ridpass kissar hon ca 2 gånger och stannar säkert 5 gånger och beter sig som att hon ska kissa. Hållt på ca 1 månad, såg tendenser i våras men inte alls så mycket. Kan vara en fix idé, tvångstanke eller nåt fel på kissorganen? Ingen som har erfarenhet av detta fenomen?

Sv: Kissmaja

Det kan vara så att det är någon problem i njurarna, kan vara värt att kolla upp!

När jag var yngre vet jag att en ponny hade samma syptom och det visade sig att det var något med njurarna. Tyvärr minns jag inte vad =/

Sv: Kissmaja

Om det inte kan ha nånting med brunst att göra hade jag nog lämnat in ett urinprov... hoppas det löser sig!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
389
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 268
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 707
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V