Nähäpp men det är inte du som styr diskussionen eller sätter reglerna för vad folk får tycka. Nu existerar de båda vämjeliga böjelserna och lika ok som du tycker det är att ha attrapper som för tankarna ditåt, LIKA OK är det att vi andra tycker att det är förkastligt med leksaker som för tankarna ditåt.
leksakerna innebär att folk fantiserar om sex med en hund och om du vill kalla det valp-lek så får du göra det men det är ju tydligen ändå en fråga om fantasier att ha sex med en hund om det innefattar en hunddildo.
Det andra du skrev om DDLG handlade ju faktiskt också om fantasier kring incest även om man förhoppningsvis inte realiserar några fantasier ditåt. Jag läste om vad det var och det stod ju att det handlar om att den ene låtsas vara dominant pappa och den andra ska vara lydig pappas flicka och pappan kan pyssla om sin flicka, bestraffa henne ”vilket kan skära i hjärtat att vara tvungen till” eller sätta på henne, citat ”Bang the hell out of her ”.
Du får tycka vad du vill men det får jag också. Jag tycker det är en äcklig kink när man fantiserar om att aga eller k****a sin dotter. Det finns tillräckligt av den varan i världen och du får gärna kalla det för skamning, för jag har ingen förståelse för en sådan kink.
Folk får gärna binda varandra eller annat de tycker är roligt men fantasier/rollspel om djursex eller incest tycker jag är osmakligt.