Kingsland kavaj till dressyr?

LadyLusifer

Trådstartare
Hej alla.
Jag har sökt med sökfunktionen men inte hittat det jag undrar över. Är ju inte så himla viktigt egentligen, bara för mig :p

Jag har totalt kärat ner mig i Kingslands hoppkavaj med blå/vit krage.
MEN tävlar ju mest dressyr, och det är dubbelsprungd och hoppkavaj i övrigt som sagt.

Kan jag tävla i en sådan i alla fall i dressyr utan att se helt malplacerad ut?:o Eller ska jag svälja min förtjusning i kavajen och köpa deras dressyrmodell ist?

Vad tycker ni? :)

Sv: Kingsland kavaj till dressyr?

Ja tänk om det vore så enkelt :D

vill inte se helt muppig ut på dressyrbanan juh :o:p

Om du visste hur många som har "hoppkavajer" på dressyrbanan. De flesta har ingen aning om skillnaden och ärligt talat spelar det väl ingen roll? Du kommer inte att få sämre poäng och ingen lär lägga märke till det. Tycker du att den är snygg så köp den. Har sett folk rida i vanliga kavajer (typ HM) och det funkade. Rid i den kavaj du tycker är snyggast.

Håller med gunhild till 100 %:D:bump:
Kör på Kingslandkavajen om det är den du vill ha. De är jättesnygga och definitivt inte fel på dressyrtävling! Jag brukar inte tänka på om folk rider med hopp-eller dressyrkavaj på dressyrtävling. Om du tävlar mest dressyr men hoppar också så tkr jag definitivt att det är snyggare med hoppkavaj på dressyrtävling än dressyrkavaj på hopptävling, om det hjälper:D

delvis kl

Ha Ha jo då det hjälper :laugh:

Vad skönt, då kan jag köpa min svindyra favorit med någolunda gott samvete :D:d

Ville bara säga att kingsland kommer att komma ut med en dressyrkollektion. Andreas Helgestrand ska bli sponsrad av dem, så då kommer ju en dressyrkavaj samt frack säkert komma.:d

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 665
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 674
H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
67 155
Senast: Hemlig21
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat