Kika lite på denna vaccinationen..

Ela

Trådstartare
Är detta ok.
040626 grundvaccination (equilis pro T)
040804 grundvaccination (equilis pro T)
041220 grundvaccination (equilis pro T)
051027(equilis pro T)
samt 061027 (equilis pro T)
är detta giltligt för tävling???

SNÄLLA NÅN SOM VET??

Hur många vaccinationer måste man ha för att få starta? Räcker det med de två första grundvaccinationerna??

Sv: Kika lite på denna vaccinationen..

Japp det räcker med de två första för att tävla.(det är grundvaccineringen) Det ser bra ut. Hästen får gå max 1 år imellan var vaccinering för att få tävla efter grundvaccineringen, missar man får man inte tävla utan då får man göra om grundcaccineringen.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kika lite på denna vaccinationen..

Ja. Han är vaccinerad med två grundvacc o därefter årligen. Du kan tävla till oktober 2007.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 645
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
6
· Visningar
928
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 103
Senast: Farao
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 407
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10