kennelklippta pudlar

M

Mumlan

Hejsan hej!
jag letar efter bilder på nedklippta pudlar. jag måste övertyga min sambo om att en pudel inte behöver se ut som de lejonklippta på utställning! Jag vill övertyga honom att det inte är en så dum idé att skaffa en brun mellanpudel...

Finns det någon som har fina bilder på helt kortklippta, kennelklipta pudlar????

Sv: kennelklippta pudlar

Jag hoppas du menar utställningsklippta pudlar, för det är många uppfödare som har sina pudlar nerklippta också.
Får jag din mailadress så kan jag skicka över en bild på min svarta storpudeltik.

jag har inte jätte koll på utställningsklippningarna.... Jag är intresserad av pudel för att de är trevliga och allsidiga hundar. Skulle dock kanske inte klippa och frisera så mycket om jag skaffade en... Jag menar nog helt nedklippt (tror jag).

Jag har en sån pudel boende hos mig.. Hon är helt nyklippt nu, stackars hund (det är inte jag som basar över det där med frisyren) men hon är bara för söt :) Ska knäppa lite kort på henne om en stund så att du får se..

Du har väl sett den här bilden på pudelklubbens hemsida?
PUDEL
Den är ju bara sååååå uuuunderbart super-dundersöööt!!! :love: :love:

oooooo, vilken bild!!
jag har tjatat hål på mina bekantar att pudel inte är töntigt och att dom inte föds med bollar!
nu har jag bevis!!

den där halvlånghåriga pudeln va ju sååå söt!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 621
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård