Kejsarsnitt

H

hundar

Var av annan anledning inne på A.rias sida o kollade runt lite. Såg deras uträkningar o de skrev där att ett kejsarsnitt på katt kostar 13.166kr. En bekant till mej fick ta kejsarsnitt på sin katt förra sommaren. Det kostade straxt över 5000 kr då plockade dom även bort livmoder o allt annat som skulle bort.

Nu är jag nufiken

Vad har ni betalat för ett snitt på er katt.

Eller kör A.ria med skrämseltaktik?

Sv: Kejsarsnitt

Jag har inte snittat någon hona, men jag åkte in med en hona med förlossningstrassel akut en gång. Vi var inne i ca 2 timmar, veterinären kände igenom henne, vi tog en röntgenbild och sedan fick hon dropp. Lyckligtvis fick hon då ork att klämma ur sig resterande döda kattungar så vi slapp snitta. Detta gick på ca 5000 kr. Hade det blivit kejsarsnitt hade det definitivt gått på den summa du nämner. Och med tanke på att honor ofta väljer att föda nattetid så är det inte alls något otänkbart scenario tyvärr... Tur att man har försäkring säger jag bara!!!

/Erica

Sv: Kejsarsnitt

Jag betalade drygt 15 000 kr för att snitta, då var det iofs på en helg så jag antar att 2000-3000 kr var jouravgift, men jag tror att den kostnaden du nämner är ett ganska bra genomsnitt.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 406
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 718
Senast: Lampan
·
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 825
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka