Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag tycker man kan ha brun sadel till mörbrun häst ja. Risken att det skär sig ligger i de röda och gula nyansena tror jag. de passar lixom inte alltid. du får be dom skicka färgprov så du kan jämföra mot hästen=)
haha, dessvärre tror jag inte de kan skicka ett "tyg prov" på lädret.
Men det hade vart toppen å kunna se hur sadeln hade gjort sig på henne, för jag vill inte att det ska skära sig samtidigt så älskar jag brunt läder och är så less på att ALLT är i svart.. suck..
Var så fint när den var i två bruna nyanser dessutom
Vad bra att du tror det! Jag ska se över ekonomin lite och se om jag inte kan skrapa fram pengar o beställa en sån där. vars hittar man stigläder och Träns/tyglar i samma nyans tro? Träns tror jag kaupre har som passar, men stigläder och sadelgjord då?
Kläder & Bli fin
Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH?
Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ Jag misstänker att han skulle få svårt att genomföra något överhuvudtaget om han visste att han utsattes för östrogen där och då...! :angel:
Gravid - 1år Har två vaginala förlossningar bakom mig som enbart är förknippade med positivitet! Var så pepp inför den andra just på grund av att den...
Hästhantering Trippandet hade inte varit ett problem - mer att trippandet är det som blir när jag inte släpper fram honom helt. Så som han ligger på...
Hästhantering Faktum är att vi har en lite större sjukhage/mindre paddock som är grusad men med en del växtlighet som växt upp igenom. Den skulle jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.