Kattungar?

Många katthem brukar även lägga ut privata omplaceringar så där har ju inte katten varit hemlös.

Jag är dock uppfödd där vi haft flertalet hittekatter och de har varit de bästa katter jag/vi haft. Vill man ha en extremt gosig och kärvänlig katt så ska man ha en som fått prova på hur det är att inte ha något hem alls. Nu är ju en katt alltid en katt men har upplevt våra raskatter som lite mer diviga, och skrällena som mer "hundiga" :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 126
Senast: Badger
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
451
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka