Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Överhättad katt ville inte flyttta på sig där han låg under bilen så han blev framhalad som en annan trasa och satt i tvättfattet och ordentligt nerblött. Hann biggnade till och gick och las sig på solsidan av svarta hink och blängde surt. Nåja han blev avkyld och fick i sig vatten när han tvättade av sig, inga stora protester så här i värmen.
@sthu @athena_arabians Se där, intressant! Inte konstigt i och för sig att de gör det i det här läget med en så markant temperaturhöjning. Vi håller dock tummar, tassar och tår för att det vänder snart!
Både Socker och Anton är inte helt tillfreds att de inte kan vara i knät och gosa med mig för tillfället.... De störs uppenbarligen inte av att det blir för varmt då.
Min Russian blue hona, Beatrix, fäller också mer än vanligt. Stora tussar varje gång jag borstar, även om jag gör det varje kväll. Trodde först att det berodde på hon kastrerades för någon månad sen. Men det låter ju rimligt att det kan vara värmen.@sthu @athena_arabians Se där, intressant! Inte konstigt i och för sig att de gör det i det här läget med en så markant temperaturhöjning. Vi håller dock tummar, tassar och tår för att det vänder snart!
Både Socker och Anton är inte helt tillfreds att de inte kan vara i knät och gosa med mig för tillfället.... De störs uppenbarligen inte av att det blir för varmt då.
Överhättad katt ville inte flyttta på sig där han låg under bilen så han blev framhalad som en annan trasa och satt i tvättfattet och ordentligt nerblött. Hann biggnade till och gick och las sig på solsidan av svarta hink och blängde surt. Nåja han blev avkyld och fick i sig vatten när han tvättade av sig, inga stora protester så här i värmen.