Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sicken sötnos!Sivert hänger gärna med i denna underbara tråd, En söt liten honkatt på 13 veckor. Nån som vet lägsta ålder hos distriksveterinär för att sterilisera.![]()
Har ju distriktarna här i byn annars åker jag till Båberg utanför TrollhättanSicken sötnos!
Angående kastrering så är det väldigt olika från veterinär till veterinär. Vissa har 4 månader, vissa 6 månader, vissa har 2 kg som minsta vikt... Jag tror det bästa är att du hör av dig till de veterinärstationer du kan tänka dig att kastrera henne på och se vilka ålders-/viktkrav just de har.![]()
Aj vad tråkigt! Vilken tur att ni har upptäckt det så att hon kan få bli av med tanden. Vi håller tassar och tummar här för att det går snabbt och smidigt.Tuva har förmodligen FORL.. Ska in igen den 14 augusti och operera bort minst en tand. Hoppas det bara är en!
Håller tummen det inte är flerTuva har förmodligen FORL.. Ska in igen den 14 augusti och operera bort minst en tand. Hoppas det bara är en!
Så gör mina hundar medDet är bastu inomhus. Jag har köpt kyldynor till katterna. Kyldynan är den med rött örngott...
(Liten är inte så tjock som hon ser ut, bara skum vinkel)
En fråga till er andra som också haft det väldigt varmt den senaste tiden. Har era katter börjat fälla en massa päls? Socker fäller som bara den... Stryker man honom över ryggen får man med sig en näve hår.Jag inbillar mig att det är värmeböljan som satt fart på det? Anton fäller dock inte mer än normalt (å andra sidan fäller han väldigt lite generellt i och med att han har så lite underull).
En fråga till er andra som också haft det väldigt varmt den senaste tiden. Har era katter börjat fälla en massa päls? Socker fäller som bara den... Stryker man honom över ryggen får man med sig en näve hår.Jag inbillar mig att det är värmeböljan som satt fart på det? Anton fäller dock inte mer än normalt (å andra sidan fäller han väldigt lite generellt i och med att han har så lite underull).