Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gustaf
Problemet är att jag redan fött upp en Carl Gustaf, aka CalleGustaf
(som i kung Carl Gustaf då)
samma färger
https://upload.wikimedia.org/wikipe...l_XVI_Gustaf_at_National_Day_2009_Cropped.png
Kollade Wikipedia, och det verkar som att Kroatien hade kungar i typ 170 år, långt bak i tiden (925-1091). Jag kunde dock inte hitta något namn som slog mig som särskilt lättuttalat/lättskrivet.
Haha, jag har redan slagits av tanken, men efter att ha gjort samma googling som du insåg jag att det nog inte var det bästa tematKollade Wikipedia, och det verkar som att Kroatien hade kungar i typ 170 år, långt bak i tiden (925-1091). Jag kunde dock inte hitta något namn som slog mig som särskilt lättuttalat/lättskrivet.Det bästa var Miroslav (som ju kan förkortas till Miro) men jag har ingen aning om vad för dumheter han kan ha hittat på under sin tid som regent.
Andra kunganamn från Kroatien är Trpimir II, Krešimir I, Svetoslav...
Hm, kanske kroatiska kungar inte är temat för namnet till din nya (superfina) lilla katt.
Hur har det gått? Aldrig kul när något främmande slinker ner.Sauron åt en tråd!!Jag som har en speciell trådburk med lock vid symaskinen för att dom inte ska få tag på dom
såg den när han gäspade och när jag försökte få upp munnen på honom kände jag hur han svalde
den såg ut att vara rätt ihoprullad så förhoppningsvis ställer den inte till med något...
Idag hittade jag en längre och en kortare tråd i lådanHur har det gått? Aldrig kul när något främmande slinker ner.![]()