Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dilemma, Nikita äter inte just nu, antar att hon har riktigt ont, men metacam ska helst tas med magen fylld. Ska jag stoppa i henne metacam för att se om hon äter?
Jag gav Missia Metacam och hade förberett blötmaten, hon dyker alltid på den direkt när jag ställer ner den.
I krig och kärlek?/hallonsaft har hittat en lite taskig men effektiv metod?![]()
Ester skickar en hälsning.Snaaart kan man joina denna tråd på riktigt.
Två veckor kvar tills jag blir kattägare igen
Lilla Ester
![]()
![]()
NämenEster skickar en hälsning.
Två veckor kvar tills du blir kattägd igen
Men det är en fin kise att bli ägd av!
@MJLee Hur går det med Nikita? Har hon repat sig lite nu?![]()
Vi håller tummar och tassar för att både Metacam och antibiotika gör sitt jobb så att Nikita är helt på banan snart igen! Skönt att du upplever henne må bättre redan nu i alla fall!Jag tycker att hon verkar lite bättre, med mjukare päls och lite livligare men det kan vara en illusion. Hon är i alla fall av med tanden och får metacam mot smärtan. Är dessutom mitt i en antibiotikakur mot bakterierna i urinen, vi ska tillbaka efter midsommar för nytt urinprov och hoppas allt är bra dåVet frågade om hon svarat bra på tidigare antibiotika men eftersom jag inte tagit prover efter så vet jag inte. Hoppas att det hjälper. Tack för att du frågar!
Hur mår lilla Älvas tassar nu? Hon är en verklig sötnöt och växer som ogräs![]()