Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typisk kattlogikKatter är konstiga ibland.
Jag har två lådor utplacerade i lägenheten. Jag passade på att tömma dessa innan jag gick och lade mig. Älva kollar på. Så fort jag knutit ihop bajspåsen och slängt den så går katten till ena lådan och kissar. När hon är klar går hon till den andra lådan och bajsar.
Liksom.![]()
Mina kommer springande direkt när dem hör att jag städar kattlådan. När jag är färdig så går den ena och kissar, jag plockar bort ( eftersom jag vet om att dem kommer brukar jag sitta och vänta nån minut) då kommer nästa och kissar, plockar bort även detta, då kommer den första och bajsar, r jag plockar bort även detta så kommer den andra och bajsar.Katter är konstiga ibland.
Jag har två lådor utplacerade i lägenheten. Jag passade på att tömma dessa innan jag gick och lade mig. Älva kollar på. Så fort jag knutit ihop bajspåsen och slängt den så går katten till ena lådan och kissar. När hon är klar går hon till den andra lådan och bajsar.
Liksom.![]()
Återbesök och röntgen för Sauron idag. Inget som tyder på tumör! Dock hittade vet. två lösa tänder, dom stora bakom huggtanden, på samma sida som han snorar. Så nu är teorin nån inflammation i tand eller tandben, som påverkar uppåt sas. Vet trodde inte på forl/tr. Jag läste på om parodontit och det låter väl tyvärr inte otroligt. Agria ersätter inte oavsett så det är tur att jag gillar nudlar...
Nä det är bara jag som spekulerar om parodontit. Läste på agria om tandsjukdomar, precis som man inte ska göraSkönt att det inte var en tumör, mindre skönt med vad Agria inte ersätter. Man tycker att med de premier vi betalar så. Men nudlar är gott! Pasta russo likaså (spaghetti med ketchup). Intressant att vet trodde det var parodontit. Siameser och burmeser och andra orientaler har ju det relativt ofta men jag kommer inte ihåg att din ras har det?
Skönt för Sauron att bli av med tänderna och bli bättre snartNär ska han in och ta bort dem?
Nä det är bara jag som spekulerar om parodontit. Läste på agria om tandsjukdomar, precis som man inte ska göravi ska tillbaka på måndag morgon. Agria har skrivit försäkringsavtalet så godtyckligt också, ”komplikationer till dålig tand- och munstatus” kan ju vara vad som helst och ingenting...
Visa bifogad fil 12017
Han är den enda av dom som inte har medicinTyvärr verkar det som att alla tandsjukdomar om det inte är akut trauma inte täcks. Skitsurt. Men kolla om medicin (har du det?) täcks i alla fall. Tyvärr skriver dom väl också mycket klart om vad som inte täcks, just parodontit, FORL och alla komplikationer som följd av dålig mun- eller tandstatus.![]()
Han är den enda av dom som inte har medicin(står även att han köptes för 75 000, ska aldrig teckna en försäkring över telefon igen
)
ja precis, så jag räknar kallt med att dom kommer påstå att han har fått problem pga dålig munhälsa. Men det är bara att sortera under det allmänna ekonomiska förfallethellre det än tumör!
Ja jag ska fråga ordentligt, om inte annat för min egen skull. Kliniken ringde i morse och hade fått återbud, så min bbf lämnar in honom redan i morgon bittiErr 75,000!?! Vad har han för livvärde?Inte BYB men något överprisad
Ja alla försäkringsbolag inklusive Agria försöker slippa undan. Men det är typiskt att det är den som inte har det som behöver just den försäkringen.
Kanske kan du prata med vet och få honom att skriva ett lämpligt intyg? När jag var och kollade Nikita för en allmänkoll, iofs av rädsla för njurproblem skrev vet direkt första besöket att det var en infektionssjukdom, och det här var innan urin och blodproven hade kommit tillbaka. Allt han gjorde då var att klämma igenom henne och kolla tänderna lite snabbt. Agria var fromma som små lamm och betalade båda besöken och medicinen.![]()
Ja jag ska fråga ordentligt, om inte annat för min egen skull. Kliniken ringde i morse och hade fått återbud, så min bbf lämnar in honom redan i morgon bittiser inte fram emot att försöka sova med en fastande katt ikväll
![]()
Funderar på att eventuellt köpa en sån här istället om jag inte kan fundera ut hur jag kan förlänga trädet så att det kan sättas fast i taket. Den kan stå utan att sättas fast någonstans. 221 cm högt.
![]()