Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min beställning från zooplus är jättesent (de skickade den för över 1,5 vecka sedan..) så en överlycklig tjockis äter mush sedan ett par dagar tillbakaOj vad gott det är, säger han, och hoppas på att beställningen dröjer lite till. Själv hoppas jag att den verkligen kommer på onsdag nu som det ser ut som, då är det två veckor sedan den skickades
![]()
Nu är planerad leverans försenad till fredag. Över två veckor sedan det skickade och två veckor sedan det anlände till Sverige. Vad håller dem på medTjockis är jätteglad, men nu börjar M få slut på mat och med hans stora magproblem skulle det vara katastrof om det tog slut.. Tyckte jag beställde i så god tid den här gången, brukar gå paketet ett par dagar efter att det skickats bara
![]()
Men vilken otur! Jag fick hem mitt paket på två dagar, vad sjutton sysslar de med?
Är du verkligen säker på detMen inte ens en fetknoppkisse på 5,5 kilo kan dra loss ett metallrör från väggen.
Så himla trist med fodret @Mumfie Vad är det han äter? Finns det någon annanstans att köpa?![]()
Åh så typiskt! Men skulle det inte komma imorgon så kanske det går att ringa till närmsta klinikerna och fråga?M äter hills i/d digestive care, så det finns bara på veterinärkliniker vad jag vet och jag har en bra bit till första klinik som kan tänkas ha det.. Så jag håller tummarna att det verkligen kommer imorgon för isåfall borde det jag har kvar räcka!![]()
Den rumlar dovt i badrummet. Brunetten har lärt sig att om jag inte kommer när hon ropar mjauiii så ska hon gå ned och bita i metallröret under duschen. Då skapar hon ett metalliskt hackade ljud som gör mig nervös -- och så går jag till badrummet för att se om det är översvämning på gång. Men det är bara lilla B som vill att jag ska hälla upp vatten i handfatet så att hon kan doppa tassarna och skvätta ned på golvet.
Men som med Peter och Vargen har hon överanvänt metoden, så numer är jag inte alls lika snabb på att kolla upp det mystiska ljudet. Det är mer när det börjar bli på nivån "störa grannarna" eller "jösses sitter röret kvar?".
Att skälla på henne har noll effekt. Så jag försöker med ignoreringsmetoden nu. Problemet är att det inte duger att bara hälla upp vatten i handfatet en gång och låta det stå där. Hon ska ha nytt fräscht vatten vid varje plaskdammstillfälle.Så en hel del rumlande i rören blir det... Men inte ens en fetknoppkisse på 5,5 kilo kan dra loss ett metallrör från väggen.
Åh så typiskt! Men skulle det inte komma imorgon så kanske det går att ringa till närmsta klinikerna och fråga?
(Jag tror alla mina har det - för det är samma som min katt äter)Så det inte blir katastrof om det inte kommer.
Vattenfontän?
Veterinären ringde. Dom hade hittat massor med bakterier, och sannolikheten är hög att dom finns pga en tumör. Dom skulle testa lite till(färga celler?) men som jag fattade det var det mer för att se vilken sorts tumör snarare än se om det finns en. Min nallebjörn. Fyra år liksom.
Håller tummarna för att det kommer så du slipper projektet att hitta det på annat håll!Jag får göra det! Jag bor lite avlägset och har inte kortkort, så det tar ett tag att ta sig var som helst baraMen jag får såklart göra det om maten inte kommer, men håller tummarna lite till först!
Men nej!Veterinären ringde. Dom hade hittat massor med bakterier, och sannolikheten är hög att dom finns pga en tumör. Dom skulle testa lite till(färga celler?) men som jag fattade det var det mer för att se vilken sorts tumör snarare än se om det finns en. Min nallebjörn. Fyra år liksom.