Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tummar, tår och tassar hålls här.Veterinären ringde. Dom hade hittat massor med bakterier, och sannolikheten är hög att dom finns pga en tumör. Dom skulle testa lite till(färga celler?) men som jag fattade det var det mer för att se vilken sorts tumör snarare än se om det finns en. Min nallebjörn. Fyra år liksom.
Veterinären ringde. Dom hade hittat massor med bakterier, och sannolikheten är hög att dom finns pga en tumör. Dom skulle testa lite till(färga celler?) men som jag fattade det var det mer för att se vilken sorts tumör snarare än se om det finns en. Min nallebjörn. Fyra år liksom.
Vi håller också tummar och tassarVeterinären ringde. Dom hade hittat massor med bakterier, och sannolikheten är hög att dom finns pga en tumör. Dom skulle testa lite till(färga celler?) men som jag fattade det var det mer för att se vilken sorts tumör snarare än se om det finns en. Min nallebjörn. Fyra år liksom.
Usch, håller tummarna för att den inte är elakartadMin tjockis hade ju också en tumör som efter mycket om och men konstaterades som godartad, jag hoppas att ni har samma tur.
Håller tummarna för att det kommer så du slipper projektet att hitta det på annat håll!
Och håller alla tummar och tassar för er @Linta![]()
Men nej!Vi håller tassar och tummar och tår för er!
![]()
Tummar, tår och tassar hålls här.![]()
Vi håller tummar, tassar och tår för honom (särbon hälsar också, Sauron är hans favorit)![]()
Tack snällaVi håller också tummar och tassar![]()
Visst kan man bli chockad och glad när dom får för sig saker?Segern är vår!!Nikita lekte med sin kaninsvans en minut eller så men hon lekte kastade den, hoppade upp och ner, slängde den och sprang efter!
Duktiga, duktiga katt
![]()
Idag fick Moses post. Jag tyckte lite synd om brevbäraren som måste undrat vem fasen Misse Moses är
Visa bifogad fil 12397