Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste ju verkligen inte vara något farligt. Jag förstår verkligen din oro, jag drar själv gärna igång höga växlar så fort något inte är helt som det ska med kisarna. Boka en tid hos veterinären så snart som möjligt - inte för att det nödvändigtvis är akut med Alice, men för att du då slipper våndas i ovisshet längre än nödvändigt. Och försök finna ro i att du gör vad du kan för din älskade fluffboll.Kanske en smula hysterisk jag lovar att jag är lugnare än vad jag verkar
Åh det är ju så jobbigt när någonting inte är helt bra med pälstrollen. Jag blir oxå en smula hysterisk innan jag lugnar ner mig och försöker tänka logiskt.Kanske en smula hysterisk jag lovar att jag är lugnare än vad jag verkar
Visst är de jobbigt med såna blommor, jag har visst haft många såna..Blomman bara anföll...
Visa bifogad fil 107161
Tack! Det lugnande mig fast jag funderar på hur jag skulle göra om jag skulle behöva ge Alice medicin regelbundetÅh det är ju så jobbigt när någonting inte är helt bra med pälstrollen. Jag blir oxå en smula hysterisk innan jag lugnar ner mig och försöker tänka logiskt.
Min älskade Lucifer hade artros. Han började plötsligt en dag halta efter att han hoppat ner från klösträdet. Trots att han var en rädd katt lyckades veterinären inriktad på just hälta se hans problem och på röntgen kunde man se massor pålagringar. Jag fick med mig massage och träningstips då vi båda insåg att rehab var omöjligt.
Han fick även onsior, som han sen gick på i om det var 2 år innan han gick bort i cancer.
Han blev som en kattunge med medicin
Så även om Alice skulle ha problem med artros så borde det finnas en del att göra som inte är rehab för att ge henne ett bra och smärtfritt liv.
Nu hoppas jag att hon bara stukat till ngt eller så och blir bra igen snabbt. Men jag hade oxå besökt veterinär för att få veta status
Fina söta Alice
Det blev några dagar senare än jag trodde, men plötsligt var hon där, i bästa cat caven.Älva har inte legat i sin cat cave på ett tag. Precis nu gick Juno och lade sig i den MEDAN ÄLVA SÅG PÅ.
Jag slår vad om att jag hittar Älva i cat caven någon gång under morgondagen.
Vi håller alla tassar här hemma!På väg till vetten med olycklig och hungrig katt, håll era tassar, tummar och tår tack
De hålles tassar här, hoppas det går bra!På väg till vetten med olycklig och hungrig katt, håll era tassar, tummar och tår tack