Spolmask. Hon är bara ute i sele nu, men var ute hos uppfödaren. Skulle avmaskas nu i dagarna även enligt plan.Vad gör mask? Har de utevistelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spolmask. Hon är bara ute i sele nu, men var ute hos uppfödaren. Skulle avmaskas nu i dagarna även enligt plan.Vad gör mask? Har de utevistelse?
Spolmask. Hon är bara ute i sele nu, men var ute hos uppfödaren. Skulle avmaskas nu i dagarna även enligt plan.
Snö kallas de ljusa bengalerna, men är bara ett inofficiellt samlingsnamn, finns det bla mink och lynx, lynx är ljusare med blå ögon. Min är dock i mörkaste laget men jag tycker hon är det vackraste som finns@fijja fina! Vad är skillnaden på lynx och snö? Är lynx mörkare?
Jag har också vissa problem med kloklippning. Båda kissarna är väldigt snälla men jag hittar ju för tusan knapp klorna bland allt ludd.![]()
Ssssshh! Jag, som inte har fått hem min kattunge än och som lyckligt förträngt kattungetiden för de andra katterna, lever i illusionen att det kommer att bli JÄTTEMYSIGT med kattunge.Varför skaffar man kattungar??!![]()
Vera som är 6 månader är galen på morgonenoch väcker mig alldeles för tidigt genom att försöka klösa och riva sig in under mitt täcke. Väl där så ska de lekas, rivas och tjoas. Sen när jag väl ger upp, ja då passar det att lägga sig att sova
![]()
Det blir bara bättre med tiden.Jag har också vissa problem med kloklippning. Båda kissarna är väldigt snälla men jag hittar ju för tusan knapp klorna bland allt ludd.![]()
Jag hade förträngt, men nu är jag väldigt medveten och vilken virvelvind en kattunge kan vara.Ssssshh! Jag, som inte har fått hem min kattunge än och som lyckligt förträngt kattungetiden för de andra katterna, lever i illusionen att det kommer att bli JÄTTEMYSIGT med kattunge.![]()
![]()
Ssssshh! Jag, som inte har fått hem min kattunge än och som lyckligt förträngt kattungetiden för de andra katterna, lever i illusionen att det kommer att bli JÄTTEMYSIGT med kattunge.![]()
![]()
A (hankatten) gör så fortfarande. Han är fem år. Just sayin'Varför skaffar man kattungar??!![]()
Vera som är 6 månader är galen på morgonenoch väcker mig alldeles för tidigt genom att försöka klösa och riva sig in under mitt täcke. Väl där så ska de lekas, rivas och tjoas. Sen när jag väl ger upp, ja då passar det att lägga sig att sova
![]()
Hon heter Yoga i stamtavlan.Jag leker med tanken att hon ska få kallas Juno istället. Kaaaanske hon skulle kunna få heta Juni istället, men hon känns mer som en Juno.