Caoimhe
Trådstartare
Hon heter Yoga i stamtavlan. Jag leker med tanken att hon ska få kallas Juno istället. Kaaaanske hon skulle kunna få heta Juni istället, men hon känns mer som en Juno.Nu måste du ju tala om vad för namn hon har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon heter Yoga i stamtavlan. Jag leker med tanken att hon ska få kallas Juno istället. Kaaaanske hon skulle kunna få heta Juni istället, men hon känns mer som en Juno.Nu måste du ju tala om vad för namn hon har
Ååh Juno låter jättefintHon heter Yoga i stamtavlan. Jag leker med tanken att hon ska få kallas Juno istället. Kaaaanske hon skulle kunna få heta Juni istället, men hon känns mer som en Juno.
Det är dåligt med Pip, han blir inte bättre utan magen krånglar hela tiden så jag tror att efter helgen är det slut med vår kärlekshistoria.
Jag har inte velat skriva något då jag är helt förstörd och bara gråter. Min vackra, älskade Pip.
Åh, oups, sorry om det tog fram jobbiga känslorÄlva är ensamkatt och har alltid varit det. Men i hjärtat är Luna fortfarande kvar. Hon var min första egna katt som jag skaffade när jag flyttade hemifrån, men hon blev tyvärr bara 2,5 år gammal.
Visa bifogad fil 57366
Ingen fara!Åh, oups, sorry om det tog fram jobbiga känslor
Luna är jättefin! Och nu tror jag att jag minns att du berättat om detta också innan
Visa bifogad fil 57380
Jag behöver veta. Vem är välutbildad i sin hemström? Men det är bra att de håller med barnen
Och vad är britiska korthöjningar?
Bra att de håller med barnen och andra husdjur, så de inte blir osams.Visa bifogad fil 57380
Jag behöver veta. Vem är välutbildad i sin hemström? Men det är bra att de håller med barnen
Tycker det är riktigt coolt med GPS men jag antar att de ändå håller sig där ni är? Frihet under kontrollerade former.Dyker in i tråden! Har två bengaler, en brunspottad och en lynxspottad, honor. Två olika personligheter, Daphne brun och riktigt vildhjärna, Vera vit och så mild och snäll. Båda går med lösa med GPS på sig när vi går långpromenad med hundarna är så härligt att ha dem med.
vera är även ansiktet utåt i Agrias senaste evenemang
https://fb.me/e/3vjNmZAUo?ti=icl
Tror nog att de bara är olika, men den bruna är en typisk bengal skulle jag säga, har för lite erfarenhet av de olika färgerna för att påstå att det ofta är så. Båda färgerna ställs ut Längtat tills utställningarna sätts i gång igen!@fijja Intressant det där du skriver om deras olika personligheter, är de bara olika eller tror du att aveln har påverkat på något vis? Tänker att de har olika färger och att man kanske avlat den vita katten för att kunna tex ställa ut den bättre eller så.
Fina katter!
Ja de håller sig vid mig men jag är lite rädd att de kanske blir skrämda om vi är långt hemifrån icc kanske springer iväg i panik. Dessutom har den bruna fått varit ute litegrann på egen hand med sin GPSTycker det är riktigt coolt med GPS men jag antar att de ändå håller sig där ni är? Frihet under kontrollerade former.
Oj vad liten hon måste vara! Mina tjejer väger 3,5 och de är i väldigt fin form.Idag har Morris fått andra vaccinationssprutan. Lite läskigt på djursjukhuset.
Fick bekräftat att hon är en liten katt. 1,1 kg och tydligen en bit under snittet.
Idag har Morris fått andra vaccinationssprutan. Lite läskigt på djursjukhuset.
Fick bekräftat att hon är en liten katt. 1,1 kg och tydligen en bit under snittet.