Kattsnack #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
En helt random fråga som jag plötsligt kom tänka på - finns det katter med mörk hud? Eller har alla ljus? 🤔
Min katt är rödtigrerad och har svart hud och svart på en del av bakbenen, så det går. En av våra andra katter är svart med ljus underull, vad hon har för färg på huden vet jag inte men tror ljus :)

Min katt är rödtigrerad och har svart hud och svart på en del av bakbenen, så det går. En av våra andra katter är svart med ljus underull, vad hon har för färg på huden vet jag inte men tror ljus :)
Huh, fascinerande! Om du kan ta ett foto på den röda katten och ev hud så skulle det uppskattas, är nyfiken :D

Till exempel
Screenshot_20200821_064752_com.android.chrome.webp

Om man kollar på sphynx kan de ju ha mörk hud eller delvis mörk hud så borde ju vara samma sak för pälskatter?
:idea: Det har du såklart rätt i! Tänkte inte på dem :o för att jag hade för mig att svarta katter kunde ha ljus hud .. Och det kan de ju. Hm. Jag menar, har tex svartvita pälskatter lika tydlig färgskillnad på huden som katten på ditt foto? 🤔

Men ååååh! @athena_arabians nu sitter jag här och undrar vem som hackar lök :love: :love: :love: Världens finaste Isis. Vilken fantastisk fin unge! Och vilket underbart liv hon kommer få hos dig! Du får lova bildbomba och berätta så vi får följa med livet med en vild Isis - som visst är en gudinna som redan har en (snart två) som tillber henne. :heart

Visa bifogad fil 56013

PS. Dags att plocka undan allt skört du är rädd om. En vild tonåring är expert på att söka upp just det där som inte ska fara i golvet och sedan sitta och slicka tassen och vadå, jag, har inte en aaaaaning om vad du pratar om :angel:

Jag har redan sagt åt henne att hon inte får göra som tant Megara och tugga på sladdar... :angel: :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
572
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: escodobe
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
863
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 658
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka