Jag har också tänkt på det att det känns som att det är mer kattungar än vanligt på forumetSå många nya kattungar det kommer vara här i höst!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också tänkt på det att det känns som att det är mer kattungar än vanligt på forumetSå många nya kattungar det kommer vara här i höst!![]()
Jag har också tänkt på det att det känns som att det är mer kattungar än vanligt på forumet![]()
Min katt är rödtigrerad och har svart hud och svart på en del av bakbenen, så det går. En av våra andra katter är svart med ljus underull, vad hon har för färg på huden vet jag inte men tror ljusEn helt random fråga som jag plötsligt kom tänka på - finns det katter med mörk hud? Eller har alla ljus?![]()
Huh, fascinerande! Om du kan ta ett foto på den röda katten och ev hud så skulle det uppskattas, är nyfikenMin katt är rödtigrerad och har svart hud och svart på en del av bakbenen, så det går. En av våra andra katter är svart med ljus underull, vad hon har för färg på huden vet jag inte men tror ljus![]()
Ja visst är det tyvärr såDet har varit ett sorgligt år där många älskade katter döttså det är naturligt att vi nu kommer få följa ljuvliga slynglar
och hoppas på bildbomber.
Om man kollar på sphynx kan de ju ha mörk hud eller delvis mörk hud så borde ju vara samma sak för pälskatter?
Inte så skarp bild tyvärr, men den verkar vara lite mörkare än vanligt röd? Fin färg!
Jag hoppas att du fortsätter spamma med bilder på Isis för jag vill se mer![]()
Men ååååh! @athena_arabians nu sitter jag här och undrar vem som hackar lök![]()
![]()
Världens finaste Isis. Vilken fantastisk fin unge! Och vilket underbart liv hon kommer få hos dig! Du får lova bildbomba och berätta så vi får följa med livet med en vild Isis - som visst är en gudinna som redan har en (snart två) som tillber henne.
Visa bifogad fil 56013
PS. Dags att plocka undan allt skört du är rädd om. En vild tonåring är expert på att söka upp just det där som inte ska fara i golvet och sedan sitta och slicka tassen och vadå, jag, har inte en aaaaaning om vad du pratar om![]()
Hon är typ brun med röda fläckar, står som rödtigréInte så skarp bild tyvärr, men den verkar vara lite mörkare än vanligt röd? Fin färg!
Det har du såklart rätt i! Tänkte inte på dem
för att jag hade för mig att svarta katter kunde ha ljus hud .. Och det kan de ju. Hm. Jag menar, har tex svartvita pälskatter lika tydlig färgskillnad på huden som katten på ditt foto?
![]()
Röda fläckar? Är hon inte då en tabby-sköldpadda kanske?Hon är typ brun med röda fläckar, står som rödtigré![]()
Det är möjligt, men tycker hon ser mer ut som kanel eller chokolade? Vad tror du? Jag tycker hon ser ganska ljusbrun utRöda fläckar? Är hon inte då en tabby-sköldpadda kanske?(Den längst upp längst till vänster på bilden nedan.
![]()
Det är möjligt, men tycker hon ser mer ut som kanel eller chokolade? Vad tror du? Jag tycker hon ser ganska ljusbrun ut![]()