Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är kanelfärgen den runt ansiktet? Den såg ju lite mörk ut.Tycker inte hon ser ut som kanel. Här är två kanelmaskade fröknar
Visa bifogad fil 56037
Är kanelfärgen den runt ansiktet? Den såg ju lite mörk ut.
Vi har fått tillökning
HUMLA har bott här några dagar nu och jag är riktigt imponerad. Så trygg! Somnade spinnandes i min famn så fort hon kom hem och har både lekt, ätit osv från början. Fyraåriga sonen är nya bästisen och inget skrämmande bekommer henne mer än nåt ögonblick.
Idag har vi släppt ihop henne med tidigare katten och hittills går det rätt bra (peppar peppar). Lite avvaktande morr och nån fräsning men nyfikenhet. Ja, mest från Minis sida då. Humla röjer glatt vidare.
Blir förresten inte riktigt klok på Acanas foder. Googlar jag hittar jag "cat and kitten" men påsen ser identisk ut med sen vi har sen innan, står inget om kattunge på. Samma?
Har för övrigt läst att det kan vara bra att undvika fisk, men hittar inte ett enda vettigt foder utan (torrfoder). Överdriven ansträngning att hitta? Ingen av katterna har några allergiproblem. Kommer ge både torrt och blött.
Blir förresten inte riktigt klok på Acanas foder. Googlar jag hittar jag "cat and kitten" men påsen ser identisk ut med sen vi har sen innan, står inget om kattunge på. Samma?
Har för övrigt läst att det kan vara bra att undvika fisk, men hittar inte ett enda vettigt foder utan (torrfoder). Överdriven ansträngning att hitta? Ingen av katterna har några allergiproblem. Kommer ge både torrt och blött.
Köttbaserat, och lämpligt för kattunge.Vad definierar du som vettigt?
Hon har en viss likhet med TandlöseDet eviga dilemmat. Akut toabesök krävs. Katt sover på benen. Visa bifogad fil 56105