Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sparky har nu käkat kortison två dagar. I går hostade hon en gång efter maten och i dag inget hittills. Tycker hon fått lite annorlunda päls, åt det bättre hållet, men bara pyttelite.
Hon har blivit väldigt trött och hönsmamma matte var orolig, sen läste jag pappret jag fick från veterinären där det står tydligt och klart att hon kan bli trött av behandlingenSå nu är jag lugn igen. Ska sätta mig och kolla upp var jag kan få tag i Royal Canins Hypoallergenic billigast möjligt.
Jag tror de har mindre rabatt. Kollade för en vecka sedan när jag behövde köpa nytt. Trots att jag har personalrabatt i vår butik brukar det vara billigare på zooplus men nu var det inte det. Allra billigast blev det på vetapotek, skilde flera hundralappar från djurjsukhusets butik och den webbutiken, trots rabatten!Jag tycker zooplus rabatter på veterinärfoder blivit mindre på senare tid - eller så har veterinärerna sänkt priserna?
Jag tror de har mindre rabatt. Kollade för en vecka sedan när jag behövde köpa nytt. Trots att jag har personalrabatt i vår butik brukar det vara billigare på zooplus men nu var det inte det. Allra billigast blev det på vetapotek, skilde flera hundralappar från djurjsukhusets butik och den webbutiken, trots rabatten!
Så kan vara värt att kolla den sidan, leveransen kom snabbt på 2 dagar.
Suck, Megaras pulpa går så långt fram att det är svårt att klippa av bara spetsen utan att komma åt pulpan. Som om det inte är tillräckligt svårt redan att klippa klor på henne![]()
NagelfilSuck, Megaras pulpa går så långt fram att det är svårt att klippa av bara spetsen utan att komma åt pulpan. Som om det inte är tillräckligt svårt redan att klippa klor på henne![]()
Nagelfil![]()
@MJLee Har du testat med aluminiumfolie, de flesta katter avskyr det.
Kabelskydd typ spiral eller rör?