Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har haft både ochFörresten ni som har dom där HOL möblerna, har ni sågat ut ingång i sidan eller i taket? Skulle man kunna få se en bild på hur ni gjort?![]()
Har haft både ochHar i taket nu då vi skaffade små hundar som älskar kattbajs
Visa bifogad fil 45322
Förra katten klev i, gjorde sina behov, krafsade över en liten skvätt - jättenoga med att inget kom utanför lådan, klev ur och skakade tassarna. Mycket behändigt!
Nuvarande katt går in, krafsar i 10 minuter, går ut, viker en flärp på mattan utanför, sedan in och krafsa lite till. Sedan kan hon göra sina behov. Efter krafsar hon runt i säkert tio minuter till, ser till att det mesta hamnar utanför, för att avsluta med att krafsa ihop mattan till en korv där exakt en liten flärpkant ska hänga lite innanför lådan. SEN är hon klar.![]()
JA!Du har en Aby
Försöker hon kraffsa över maten också?
Jag provade med andra kattgodisar igår bla sticks. Dessa var inte intressanta.
Däremot var min köttfärssås intressant och de gillar blötmat. Helst med köttsmak. De åt fisksmaken också men kött är godare.
Rosie gillar kött.![]()
RäkorJag provade med andra kattgodisar igår bla sticks. Dessa var inte intressanta.
Däremot var min köttfärssås intressant och de gillar blötmat. Helst med köttsmak. De åt fisksmaken också men kött är godare.
Rosie gillar kött.![]()