Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ofta brukar ni göra allmänkontroller på era katter? Börjar fundera på om jag borde göra en sådan, fast hon fick en liten allmänkontroll tidigare i år.
Megara är inte riktigt klok. Hon försöker sno min lussekatt?!?![]()
Buke - nu har jag bestämt mig- jag ska skaffa katter!![]()
Jag har sett ett katthem som verkar ha en sund inställning så jag ska kontakta dem och boka tid... Så får vi hoppas att de tycker stjärnis (alltså jag) är tillräckligt vettig för att få adoptera katt!![]()
Hu, i morgon ska jag titta på katt, om den fortfarande ska omplaceras. Sen återstår att se om den får flytta hem till oss eller om det blir någon annan, jag letar fortfarande efter en ny kompis till Pip med andra ord.![]()
Jag tror inte att det är något större problem, dels så saknar han Tjalle och dels så hade vi två omplaceringar tidigare utan problem om du kollar fotot i tråden kattbilder. Tjalle och Pip hade då levt för sig själva när min uppfödare sökte nytt hem till två vuxna katter lite akut och de flyttade hem till oss.Hoppas att det går bra och att även Pip är med på processen så ni slipper en massa tjurande i introduktionen av nya kissen.![]()
Jag tror inte att det är något större problem, dels så saknar han Tjalle och dels så hade vi två omplaceringar tidigare utan problem om du kollar fotot i tråden kattbilder. Tjalle och Pip hade då levt för sig själva när min uppfödare sökte nytt hem till två vuxna katter lite akut och de flyttade hem till oss.
Tack!grattis vad roligtVälkommen till ett aldrig sinande liv av glädje, skratt och slaverifix i härlig kombo
![]()
grattis vad roligtVälkommen till ett aldrig sinande liv av glädje, skratt och slaverifix i härlig kombo
![]()
Är du säker på att hon inte är en maine coon?Megara är inte riktigt klok. Hon försöker sno min lussekatt?!?![]()
Då har jag varit och kolla katt.
Positivt överraskad att hon genast kom fram och hälsade, liten, söt och mycket social. Druckit kaffe och träffat familjen samt snackat katt, hund, häst och ännu mer katt. Ställde till sist frågan om matte verkligen bestämt sig för att omplacera och det hade hon. Jag sa att jag visste ju om att hon hade en till som skulle kolla på katten i morgon men att jag var väldigt intresserad då jag tyckte det var en väldigt trevlig katt så om det inte blev något med den andra så ville jag ha den.
Nu ska hon veterinärbesiktigas i veckan, kontrakt skrivas och sen flyttar den hit! Matte tyckte det lät som katten skulle trivas bra hos oss och trodde nog den skulle trivas bättre med Pip så hon skulle ringa den andra spekulanten att det redan var klart att den flytta in här.
Lite taskig känner jag mig som fick första tjing när egentligen den andra spekulanten kontaktade henne först, men Pip är viktigare och det är trots allt ägaren som väljer vem som ska ha katten.![]()