Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rut har fått för sig att fåtöljen is the shit att klösa på. Hon har varit så himla duktig och mestadels använt sitt träd men nu är det fåtöljen, varje dag. Flera gånger. Suck!
Risken Fröknarna ska ha fått spolmask är minimal. Så "bara" Lukas som får (fått) avmaskning. Men verkligen vidrigt ja!
Om de delar kattlåda finns det dock risk att de har fått i sig spolmaskägg
Så himla gulligt!Visa bifogad fil 37308
Asså jag orkar inte som en jävla skepparkrans. Har numera en liten sax i fickan och klipper hängande tussar när han gå förbi. Tack och lov verkar han inte bli luggad eller störas, det ser bara för taskigt ut.
En herre i sina bästa år heter det tackVisa bifogad fil 37308
Asså jag orkar inte som en jävla skepparkrans. Har numera en liten sax i fickan och klipper hängande tussar när han gå förbi. Tack och lov verkar han inte bli luggad eller störas, det ser bara för taskigt ut.
Visa bifogad fil 37308
Visa bifogad fil 37308
My grumpy plaything faktiskt helt rimligt