Och min tillvaro med kattunge har verkligen avskrÀckt mig frÄn fler
Hon Àr jÀttehÀrlig, social och mysig. Men lite för social och mysig. Totalt grÀnslös i sitt gosande. Och högt och lÄgt hela tiden, gÀrna samtidigt.
Haha tornados!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och min tillvaro med kattunge har verkligen avskrÀckt mig frÄn fler
Hon Àr jÀttehÀrlig, social och mysig. Men lite för social och mysig. Totalt grÀnslös i sitt gosande. Och högt och lÄgt hela tiden, gÀrna samtidigt.
Enligt à VC Àr det deponi. Enligt ett vÀldigt kÀnt mÀrke som har bentonitlera i ska de slÀngas som brÀnnbara hushÄllssopor.Jag köpte fel jÀkla kattsand, det Àr bentonitlera.
Hur sopsorterar jag den? Den andra lÀgger jag i brÀnnbart, men bentonit?
I min kommun gÄr det i brÀnnbart.Jag köpte fel jÀkla kattsand, det Àr bentonitlera.
Hur sopsorterar jag den? Den andra lÀgger jag i brÀnnbart, men bentonit?
Visa bifogad fil 153862
Idag har Sotis lÀmnat jordelivet tumör i magen som spridit sig. Han blev 14 Är, har varit med mig och Erik sedan Landala-Ären, var med nÀr familjen utökades först med en till katt och sedan med William. Sotis har varit familjens hjÀrta, en helt fantastisk individ som spred sÄ mycket kÀrlek runt omkring sig till allt och alla. Detta Àr en tung dag.
Jag beklagar er förlust. Fina lilla kisen.Visa bifogad fil 153862
Idag har Sotis lÀmnat jordelivet tumör i magen som spridit sig. Han blev 14 Är, har varit med mig och Erik sedan Landala-Ären, var med nÀr familjen utökades först med en till katt och sedan med William. Sotis har varit familjens hjÀrta, en helt fantastisk individ som spred sÄ mycket kÀrlek runt omkring sig till allt och alla. Detta Àr en tung dag.
Visa bifogad fil 153862
I min kommun gÄr det i brÀnnbart.
Sune har varit dÄlig igen
Han har fÄtt gÄ promenad i koppel och Àtit lite grÀs ute, jag har försökt fÄ honom att inte Àta ngt annat, men kanske fÄtt i sig ngt ÀndÄ.
IgÄr kvÀll krÀktes han upp laktulos och massor osmÀlt mat pÄ kvÀllen. Det var kanske 10 min efter han fÄtt laktulosen sÄ funderar pÄ om det var sista droppen dÄ. Han gillar inte laktulos men brukar gÄ bra.
Sen gav jag honom mat inatt som han krÀktes upp 2 h efter intag.
Gav honom vatten i spruta ett tag efter det och imorse gick han sjÀlvmant och Ät och drack en slurk.
Har fÄtt skonkost under dagen i smÄ portioner och Àtit bra, tyvÀrr vÀgrat blötmaten, sÄ jag har gett honom vatten i spruta ocksÄ.
Har inte krÀkts sen inatt. SÄ jag hoppas det Àr pÄ bÀttringsvÀgen. Han har inte heller hÄllit pÄ att smaska med munnen som han höll pÄ med inatt.
FÄr fortsÀtta ge honom vatten i spruta imorgon och hoppas pÄ att han Àter sjÀlv. Och gÀrna börjar dricka mer sjÀlv ocksÄ.
Jag undviker helst att Ă„ka akut under helgen just.
Och nu medan jag skriver gick han precis för att dricka sjÀlv
Försökte med hills i/d idag (rekommenderat senast han var inlagd) det var intressant nÀr jag öppnade burken för han trodde nog det var Purina gold mousse, sen vÀgrade han Àta nÀr jag erbjöd frÄn fingret.Har du försökt ge honom de dÀr snordyra mousse burkarna man kan köpa hos veterinÀren? NÀr Megara krÀktes och krÀktes sÄ fort hon Ät sÄ fick hon en halv tesked skonkost mousse en gÄng i halvtimmen. Iofs var det inga problem att fÄ i henne mat, Àven nÀr hon krÀktes upp den efter en kort stund. Hon var extremt missnöjd med att bara fÄ en tesked i taget
Om han gÄr pÄ lÄdan sÄ skulle jag avvakta. Kanske kontakta en nÀtveterinÀr. De flesta försÀkringsbolag brukar erbjuda gratis rÄdgivning.