Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÄ underbartPrada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
BÀsta uppdateringen ever! Jag blev sÄ glad och lÀttad för din skull att Prada Àr tillbaka.Prada Àr tillbaka!
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Jag skulle vara fullstÀndigt nojig och sÀtta upp kamera som filmar ytterdörren...
Men alltsÄ vad glad jag blir!!!Prada Àr tillbaka!
Prada Àr tillbaka!
Och min tillvaro med kattunge har verkligen avskrÀckt mig frÄn flerDet hÀr med att ha kattunge (och en sÄdan med bÄde trygg mamma+uppvÀxt) vÀcker till liv min lÀngtan efter att börja avla igen. Mycket otajmat.
(Nej, det handlar inte om att ta kull pÄ mina huskatter).
Haha det Àr visserligen min ocksÄ. Men ÀndÄOch min tillvaro med kattunge har verkligen avskrÀckt mig frÄn fler
Hon Àr jÀttehÀrlig, social och mysig. Men lite för social och mysig. Totalt grÀnslös i sitt gosande. Och högt och lÄgt hela tiden, gÀrna samtidigt.
Jag tycker nog Nicke var enklare som kattunge Àven om han var extra busig men dÄ kom han inte lika högt upp. Nu har jag plockat bort allt högst upp pÄ stringhyllan i vardagsrummet för han ska ju upp dit och stÄr och funderar pÄ hur han kommer vidare och puttar gÀrna ner saker om han Àr lite uttrÄkad och matte gosar med Sune eller försöker vila.
Nu Àr han 2,5
Hihi inget avskrÀcker mig efter LuciferInte för att avskrÀcka dig, men Megara Àr sju och hon Àr upp och klÀnger och har ner böcker och kan vara allmÀnt odrÀglig nÀr hon sÀtter den sidan till HÀromdagen snurrade hon runt och jagade sin egen svans i soffan.