Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provat denna blötmaten? Dyrt men kanske kan hjÀlpa henne med korvarna pÄ samma sÀtt som torrisarna? Om det Àr fibre response du anvÀnder förstÄs.BÄde jag och Megara njuuuuter av att vara hemma. Hon fick RC torrisar - har bara fÄtt det nÀr vi varit borta eftersom det Àr mindre kladdigt, vilket ocksÄ gjorde att hennes mage fungerade perfekt. FÄr fundera lite om det Àr viktigare med riktiga korvar Àn faran för njurarna. Jag lutar ÀndÄ Ät att hon fÄr blötmat ocksÄ eftersom allt ÀndÄ fungerar ok.
Nu ligger hon och sover pÄ sin uppvÀrmda fleece kattsÀng bredvid mig. Hon Àr nog speciellt nöjd efter uppstÄndelsen nÀr en labrador trillade pÄ henne frÄn trappan nÀr hon fick ett epileptiskt anfall.
Kanske ska lÀgga in lÀnkenProvat denna blötmaten? Dyrt men kanske kan hjÀlpa henne med korvarna pÄ samma sÀtt som torrisarna? Om det Àr fibre response du anvÀnder förstÄs.
Sunetjuven igen
MÄste köpa en bakhuv till surefeedern.
Tittade pÄ tv, hörde att Nicke gick och öppnade och tÀnkte ska han Àntligen Àta dÀrifrÄn men hörde inget krasande (han tuggar vÀl) men nÀr luckan stÀngs kommer Sune slickandes runt munnen. SÄ dÄ har frÄn baksidan ljudlöst snaskat torrisar. Denna gÄngen ageing 12+, sÄ var vÀl mer rÀtt gÀllande njurkost, men han ska ju inte Àta torrisar.
SÄ nytt försök igen dÄ
Wish me luck!
han har alltid varit en tjuv. Eller ja sen han blev av med alla sina besvÀr med tÀnder och analsÀckar.Det var det hÀr med envisa och listiga burmor...![]()
En var nyss ovanpÄ köksskÄpet. Jag blir galen pÄ smulan idéer...2 rastlösa kissar. BlÄser halv orkan ute och det Àr sÄ lÀskigt. De har varit pÄ hatthyllan dÀr vidare lekt elektriker och klÀttrat vidare till luftvÀrmepumpen...