Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Jag lade in den hĂ€r bilden pĂ„ Juno i subredditen OneOrangeBraincell (dĂ€r vi alla Ă€r sĂ€kra pĂ„ att samtliga röda katter delar pĂ„ en enda hjĂ€rncell... 🙈). Algoritmen slog verkligen rĂ€tt, och hon Ă€r nu uppe i 9 400 uppduttar. đŸ˜±

IMG_20241223_100114.webp

Idag har vi varit pĂ„ fotografering, ska bli sĂ„ galet spĂ€nnande att se resultatet! Oscar var bĂ€st som vĂ€ntat, helt oberörd och poserade som han gjort sĂ„nt hela livet. De andra var lite mer svĂ„rmotiverade men förhoppningsvis kan hon lyckas redigera ihop nĂ„got med det vi fick till 😄

Liknande trÄdar

DÀggdjur Jag har vÀxt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. FrÄn 11 till 19 Är hade jag dÀrtill minst en hÀst, totalt 4 egna och...
Svar
4
· Visningar
504
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
48 49 50
Svar
984
· Visningar
30 815
Senast: Masse
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 304
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 562
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023