Jag använde psyliumfrön till Megara innan hon fick RC. Använde även laktulos men vill inte att hon ska få det konstant. Fröna höll hennes mage i schack tycker jag. Ett drygt kryddmått och la det i vatten i ca 20 minuter. Hällde sedan på Bozita och blandade. Eftersom hon är en glufsglufs så gick det ner galant.
Funderar på att kanske gå tillbaka till det eftersom hon är så odräglig och går omkring och skriker och är uppe på diskbänken, även när jag står där. Häromdagen så bredde jag leverpastejmackor. Tittade åt sidan och hon satt och stirrade stint på mig (eller snarare leverpastejen) där hon satt på spisen
Varje gång jag ska laga något får jag stänga ute henne ur köket tills det svalnat. Och stoppa in allt i ugnen. Vilket resulterat att jag någon gång fått rädda bestick, kastruller och annat när jag glömt bort att det ligger därinne. Speciellt när jag lagat kyckling eller annat kött men all mat är smaskens
Kan inte ens ha ugnsluckan på glänt för att släppa ut värmen eftersom hon lärt sig att stå på två ben och öppna luckan.